„Radioshuttle™ nám opravdu pomohl zvýšit efektivitu a zvětšit skladovací prostor.“

Kvůli svým výrobkům má společnost LOHILO jak sklady chladírenské, tak i mrazírny. Je tedy přirozené, že u skladovacích řešení potřebují taková, která umí v těchto teplotních zónách fungovat.

„S Radioshuttle™ byla radost pracovat. Naše spolupráce fungovala zcela plynule, od počátku až do konce instalace.”

Erik Isaksson, Warehouse Manager společnosti LOHILO

Jak LOHILO rostla, zvyšolvala se i potřeba větších a lépe optimalizovaných skladových prostor. Společnost se nedávno přestěhovala do nového skladově-logistického areálu, aby se na potřeby s budoucí expanzí připravila. Ve stejné době postavila mrazírnu, která dokáže uskladnit na 2000m2 asi 4 miliony kartonů zmrzlin.

Kromě toho, že museli co nejlépe optimalizovat skladové prostory, potřebovali také najít řešení, které funguje v teplotních zónách -24°C, které v mrazírně vyžadují. Pro Magnuse Ulleråse, který pro LOHILO řešení navrhl, bylo již od začátku jasné, že řešením, které LOHILO dokáže pomoci, je patentovaný systém Radioshuttle™.

Instalací Radioshuttle ™ získali prostor pro dvakrát tolik palet, a tím i zmrzliny. Tím šetří zároveň energii i zdroje,“ poukazuje Magnus Ullerås, Key Account Manager společnosti Radioshuttle™.

Erik Isaksson, Warehouse Manager společnosti LOHILO

Naším skladem projde denně obrovské množství zmrzliny. A během prodejních akcí a kampaní je dodací lhůta dokonce kratší než 1 den. Takže ano, Radioshuttle™ nám opravdu pomáhá zlepšovat efektivitu a vytvářet více úložného prostoru. Bylo nám potěšením pracovat s Radioshuttle™ a naše spolupráce fungovala bezchybně, od začátku do konce montáže.“

Být součástí této ledové expanzní cesty pro LOHILO bylo zábavné i vzrušující. Do celého přípravného procesu jsme vstoupili hned na začátku. To nám umožnilo najít řešení, které se nejlépe hodí pro jejich provoz i expanzi., říká Magnus Ullerås.

LOHILO vyrábí zmrzlinu od roku 1979. Z místního prodeje v malém švédském městečkus se vypracovala až na silnou a populární značku mezi švédskými milovníky zmrzliny. Tady ale pohádka nekončí – během posledních několika let vyvinula Lohilo nové, zdravější variace, které získaly pozitivní ohlas i na mezinárodní scéně a u zákazníků vyznávajících zdravý životní styl. Značka LOHILO znamená nízký obsah sacharidů (LO carb), vysoký obsah proteinu (HI protein) a nízký obsah tuku (LO fat). Nabízí například proteinovou zmrzlinu bez přidaného cukru, která chutná tak dobře jako ta tradiční.